ISO 9001 Managementul Calității

ISO 9001
Managementul Calității

Administrați calitatea indiferent de mărimea companiei cu ajutorul unui standard recunoscut la nivel mondial.

ISO 9001 Managementul Calității vă ajută să:

  •  Economisiți resurse și bani
  •  Creșteți profitabilitatea
  •  Extindeți afacerea
  •  Satisfaceți mai mulți clienți

Dreptul de a participa la licitații sau oportunitatea de a câștiga noi clienți, în special din rândul companiilor mari, adesea înseamnă respectarea practicilor de business internațional și a standardelor corespunzătoare. Eficiența companiei este de asemenea determinată de îndeplinirea constantă a cerințelor clienților, ținând sub control cheltuielile de conformare.

ISO 9001 reprezintă sistemul de management al organizației folosit la nivel global ca instrument de încurajare a practicilor corecte și de îmbunătățire a performanței în afaceri în vederea satisfacerii cerințelor clienților.

Beneficiile implementării ISO 9001 Managementul Calității:

  •  Permite creșterea competitivității pe piață
  •  Un management al calității îmbunătățit ajută la îndeplinirea cerințelor clienților
  •  Eficiența în muncă va economisi timp și resurse
  •  Reduce erorile și crește profitul prin performanța operațională
  •  Motivarea și implicarea angajaților în procese interne mai eficiente
  •  Creşte reputația companiei și devine un avantaj competitiv, în special în fața companiilor necertificate
  •  Lărgirea oportunităților de afaceri prin servicii orientate spre satisfacerea clienților și printr-un angajament de menținere a unui înalt standard de calitate

Standarde

Standardele de management oferă organizațiilor cunoștințele de care acestea au nevoie pentru a excela. Acestea oferă o serie de instrumente eficiente pentru a transforma organizația într-o entitate mai productiva, mai inovativa, mai adaptabilă, având toate procesele sub control.

Beneficii

Standardele oferă metode de lucru anterior testate și implementate. Eficiența lor demonstrată ajută organizațiile să-și îmbunătățească performanțele, să-și reducă riscurile, și să paveze drumul către o strategie sustenabilă.

Cui sunt adresate?

Toate organizațiile, de la afacerile mici la companiile multinaționale și instituțiile guvernamentale, se folosesc de standarde de management pentru a acționa, a concura, și a se dezvolta mai eficient.