ISO 9001
Managementul Calității

Administrați calitatea indiferent de mărimea companiei cu ajutorul unui standard recunoscut la nivel mondial.
ISO 9001 Managementul Calității vă ajută să:
Economisiți resurse și bani
Creșteți profitabilitatea
Extindeți afacerea
Satisfaceți mai mulți clienți
Dreptul de a participa la licitații sau oportunitatea de a câștiga noi clienți, în special din rândul companiilor mari, adesea înseamnă respectarea practicilor de business internațional și a standardelor corespunzătoare. Eficiența companiei este de asemenea determinată de îndeplinirea constantă a cerințelor clienților, ținând sub control cheltuielile de conformare.
ISO 9001 reprezintă sistemul de management al organizației folosit la nivel global ca instrument de încurajare a practicilor corecte și de îmbunătățire a performanței în afaceri în vederea satisfacerii cerințelor clienților.
Beneficiile implementării ISO 9001 Managementul Calității:
Permite creșterea competitivității pe piață
Un management al calității îmbunătățit ajută la îndeplinirea cerințelor clienților
Eficiența în muncă va economisi timp și resurse
Reduce erorile și crește profitul prin performanța operațională
Motivarea și implicarea angajaților în procese interne mai eficiente
Creşte reputația companiei și devine un avantaj competitiv, în special în fața companiilor necertificate
Lărgirea oportunităților de afaceri prin servicii orientate spre satisfacerea clienților și printr-un angajament de menținere a unui înalt standard de calitate
Standarde
Standardele de management oferă organizațiilor cunoștințele de care acestea au nevoie pentru a excela. Acestea oferă o serie de instrumente eficiente pentru a transforma organizația într-o entitate mai productiva, mai inovativa, mai adaptabilă, având toate procesele sub control.
Beneficii
Standardele oferă metode de lucru anterior testate și implementate. Eficiența lor demonstrată ajută organizațiile să-și îmbunătățească performanțele, să-și reducă riscurile, și să paveze drumul către o strategie sustenabilă.
Cui sunt adresate?
Toate organizațiile, de la afacerile mici la companiile multinaționale și instituțiile guvernamentale, se folosesc de standarde de management pentru a acționa, a concura, și a se dezvolta mai eficient.