Certificare

Certificare

De ce ALLQM? 
Certificarea obținută în urma colaborării cu noi demonstrează clienților, furnizorilor, investitorilor, și competiției că vă asumați și garantați excelența în domeniul de activitate.

Cum să vă certificați? 
Noi, la ALLQM, nu doar testăm dacă standardele au fost implementate; noi suntem experți în standardele pentru care oferim consultanță și știm cum să transferam cunoștințele noastre către organizații.

Procesul de certificare

  •  Contactați-ne: spuneți-ne ce aveți nevoie și standardul pe care îl aveți în vedere;
  •  Oferta: noi vă trimitem o ofertă cu timpul de implementare, evaluare, și costuri;
  •  Facem cunoștință: consultantul nostru se va prezenta și vă propune modul de lucru;
  •  Training: putem oferi cursuri, seminarii, traininguri pentru a aduce angajații la nivelul de certificare;
  •  Pre-evaluarea: o pre-evaluare opțională identifică omisiuni sau slăbiciuni ce necesită atenție;
  •  Evaluarea: poate avea mai multe etape, în funcție de standardul ales;
  •  Certificarea: va fi emis un certificat de înregistrare ce menționează clar obiectivul certificării;
  •  Conformitatea: un reprezentant al companiei va continua monitorizarea continuă a conformității standardelor implementate pentru a ajuta la îmbunătățirea permanentă a activităților.

Transfer de certificare 
ALLQM vă poate ajuta să obțineți repede și ușor certificarea la un organism de certificare de încredere. Soluția ideală în cazul în care sunteți sub presiunea de a menține încrederea clienților și a colaboratorilor.

Combinarea serviciilor de evaluare 
În cazul în care aveți 2 sau mai multe sisteme de management, putem coordona evaluările astfel încât să le desfășuram în aceleași zile, economisind bani și resursele companiei. Acest lucru nu înseamnă însă că sistemele vor fi combinate în vreun fel; ele vor fi de sine stătătoare, dar evaluate în aceeași perioadă pentru a minimiza pauzele în activitățile zilnice ale departamentelor.

Care sunt beneficiile? 
Evaluarea combinată a standardizării vă oferă:

  •  Continuitatea în activitate;
  •  Costuri și timp de administrare reduse;
  •  Mai puțin timp investit din partea managementului și a personalului din producție.

Ce nu se schimbă? 

  •  Sistemele de management rămân independente unul de celălalt;
  •  Își păstrează aceleași manuale de lucru și controale de făcut;
  •  Durata evaluărilor individuale nu este neapărat redusă.

Menținerea certificării Certificarea odată obținută trebuie menținută: prin traininguri, instrumente de auto-evaluare, numirea unui responsabil, software, și materiale specifice. 

Nu este suficientă certificarea pentru ca organizația să atingă și să mențină excelența în activitate. Elementul cheie este conformitatea ca element intrinsec al organizației și o integrare a acesteia în modul de lucru al departamentelor implicate – altfel sunt pierdute beneficiile pe termen lung aduse de standardele implementate. Deși aceste avantaje sunt reale, este necesară perseverența care să ducă la o îmbunătățire continuă și permanentă a proceselor. 

ALLQM poate desfășura activități anuale de mentenanță și audituri interne pentru a identifica eventualele breșe în aplicarea standardelor; constituie însă o greșeală neaplicarea principiului îmbunătățirii continue în cadrul sistemului de management al organizației.

Cum vă poate ajuta ALLQM să atingeți excelența în afaceri?

  •  Vă oferim cursuri de pregătire pentru angajați.
  •  Putem oferi angajaților specializați traininguri de actualizare a cunoștințelor și materiale de specialitate.
  •  Veți putea contacta specialiștii noștri în cazul în care aveți nevoie de sfaturi.
  •  Vă vom ține la curent cu schimbările standardelor și a legislației din domeniu.
  •  Vitală este insuflarea tuturor angajaților dorința de a excela – de a face acest lucru o parte din identitatea companiei.

Clienți certificați de noi